22 JANUARI

Igår åkte jag ju hem till Marre så var vi hemma hos henne ett tag, sen drog vi hem till Kim. Sen åkte jag, Marre, Kim, Hanna, Sären, Camilla och Krull in till stan. Så satt vi utanför hotellet och rocka :) Sen gick vi till puben en liiten sväng, sen hem till Olle där vi var hela kvällen :) Vid två typ så skjutsade snobbstoffe hem mig. Men kul hade jag iallafall!
Idag har jag varit med Linus hela dagen och vi har bara glott tv. Sen skjutsade jag och mamma hem han vid halv fem och sen åkte hon och jag till LBC så jag fick övningsköra lite, haha ;) Eftersom jag fick papprena igår.
Nu håller jag på att fixa mig och sen kommer Marre hit ♥

bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: marre

<3

2011-01-23 @ 13:10:28
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0