23 JANUARI

Igår gick jag, Marre och Hanna till Häst, satt där och drack och lyssna på musik :) Sen kom Tomas och hämta oss så åkte vi till sleven en sväng, sen upp till Häst igen så klippte jag Tomas lugg. Sen drog vi till Markus där det var lite folk, så blev att vara där hela kvällen. Kom hem runt två. Linus kom hit lite senare och då sov vi. Idag har vi bara tagit det lugnt.

Nu kommer massa bilder från igår :)


Marre, Häst och Hanna

jag

Häst. smygrökarn

Hanna däckad, haha

Marre

jag och Häst

Marre och Hanna

jag och Häst

Hanna och Häst

Hanna och jag

Haha jag och Marre

jag och Marre

Tomas och Jocke

jag och Hanna

Marre on tha skateboard :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0