25 JANUARI (2)

Hade ju somsagt prov idag. Vet inte alls hur det gick, men känns ändå som det gick skapligt bra, så får hoppas att det gör det också :) Orkar inte med några omprov iallafall! När man var klar med provet så fick man gå så fick sitta i en timme och vänta på mattelektionen.. Slutade efter det och då var klockan lite över tre. När jag kom hem åt jag direkt sen la jag mig i soffan och kollde på bygglov och hemliga prinsessor, det är rätt kul att kolla på faktiskt :) Men nyss så gick jag upp och satte mig här.

Funderar på om jag ska gå och duscha nu, fryser som fan..

JAG VILL HA HELG!
Blir att vara med Marre hela helgen igen,
pusss



knepig bild, men ändå rätt fin? ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0