26 JANUARI

Vaknade vid sex i morse och gick upp, sen smsade jag och Hanna lite så bestämde vi att vi skulle sova en timme till och sen ta tjugo över åtta bussen till skolan istället :) Så det gjorde vi. När vi kom till skolan så satt vi och prata med Linus och Ronny tills vi hade administration, efter det hade vi teori i idrott. Då fick vi linda varandras knän med nån binda, as ont gjorde det, haha! Sen åt vi och nu har vi svenska. Men jag har ingenting att göra för det vi skulle göra klart idag blev jag och Marre klara med förra gången :)

Får se om vi tar halv tre bussen hem eller om vi är kvar på engelskan också, då blir det halv fyran hem. Blir iallafall ner och sola med Marre direkt när jag kommer till stan, sköönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0