29 JANUARI

Satt uppe hos Hanna igår en stund med henne och Marre. Efter ett tag kom Stoffe dit oxå. Sen gick vi fyra tll Jasmine där det var lite folk :) Så blev att vara där i några timmar och sen åkte jag, Marre, Stoffe, Alex, Mogge och Angelica till Västra Å där vi trodde att det va fest men det var väl ingen jätte hitt. Så mamma hämtade Marre och mig runt två. Så skjutsade vi hem Marre och sen skjutsade mamma mig till Linus så sov jag kvar där. Har nyss kommit hem och nu ska jag ta de lugnt tills ikväll då det blir partaj igen :)


Hanna :)

Stoffe :)

Marre och Stoffe :)

Marre och Jasmine :)

Marre och Niclas :)

Norrland, jag och Stoffe :)

Lite jag, Stoffe och Hanna :)

Hanna och jag :)

Norrland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0