9 JANUARI

Vaknade vi elva halv tolv idag, men gick inte upp förens nu..

Igår åkte jag, Marre, Clara, Matias och Eskil till Örebro. Var först vid mässan och sen åkte vi lite i Örebro. Så skulle vi släppa av Clara för hon skulle åka hem, men det fatta inte Matias så hon höll på att aldrig få gå av, HAHA! Skoj var det ;) Sen så hoppa Sandra och Erika över till våran bil. Nån gång så skjutsade vi dom till Kumla och sen åkte vi till Askersund så jag kom hem vid två halv tre kanske? Somnade inte förens fyra menmen. Nu ska jag duscha och äta :)


renat och Clara :)

vem kan de va?

Marre och Clara :)

Marre, blanda blanda blanda :)

jag

Matias :)

Marre :)

Eskil, Sandra och Erika :)

Eskil :)


Kommentarer
Postat av: clara

jag vill av, jag vill aaaaav!

2011-01-10 @ 07:54:46
URL: http://fashionbyleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0