2010

JANUARI!


jag och Linnéa på donken

jag och Pata, fest hos Robin C

jag och Linus

Robin fyllde, då fick han en negerkuk av mig och Marre ;)

FEBRUARI!


jag, Marre och Persson

bussen ner till parken

Marre putta ner mig i snön och tvinga mig ligga kvar tills Linnéa hade tagit kort

jag och Marre på parken

fest hos häst, jag, My och Robin

jag och Marre

parken

Titanix va på parken

MARS!


fick gullig hälsning av Clara i skolan

jag och Marre va på öppet hus på Alleskolan

Mika och Sebbe

Mika

tapetsera om mitt rum

coolingar bakom bt


APRIL!


niornas avslutningskort

Persson och Linnéa påväg till elmia

Hanna påväg till elmia

påväg till elmia

elmia

jag och Marre hade picknik i hamnen

Stoffe

rosa pantern :*

valborg

valborg


MAJ!


bowling med klassen

Ewe fota

Ewe fota

Häst

Hanna

Marre och Linnéa

Stockholm med klassen

Stockholm med klassen och träffa på Paow och Hugo Rosas

låg på bryggan och jobbade istället för i klassrummet



JUNI!



skolavslutning

skolavslutning

skolavslutnings kvällen

skolavslutningskvällen

båttur med Tomas och Beppin

jag och Marre

Eskil på midsommar

Stoffe och Maier

Marre och Stoffe

moppeåkning i gruvan

åsbrorocken

JULI!


cruising

Häst och Anton

jag och Marre

Hanna, Marre och Beppin

jag och Marre. Den kvällen fick jag en kubbpinne på benet (gjorde as ont) och trilla i Beppins damm, haha!

Hanna


sommarjobba lite hos min morbror



Tomas med mitt örhänge

Markus, jag, Beppin, Marre och Mika

åkte fyrhjuling med Marre

AUGUSTI!


cykla till stjärnsund med Hanna, Clara och My

stjärnsund


Hanna

Linus, Laayen och jag

Häst och Mikaela


Marre och jag

Olle


pride

sverigeträffen

sverigeträffen, fast hemma hos Kim

första dagen i skolan, Eskil

SEPTEMBER!


Hanna hade damp i skolan

debatt i skolan

Robert och jag

efter rallyt

klubben


Erik


Marre

OKTOBER!


åkte bil hela natten med Kim, Sären och Häst

jag och Marre

Henka och jag

jag och Emil

Billy och Erik

Camilla

Clara och Kim

Häst och Marre

hos Clara. Mika, Sam och Hanna

Hanna

NOVEMBER!


Johanna och Marre

Henka och Marre

min födelsedag, Marre och Häst

min födelsedag

Jesper och Hanna

Clara och jag

DECEMBER!


Jag och Marre

Nellie, Sanna, jag och Marre



jag och Marre

skaffa burnbook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0