12 JULI

Häst hämta mig och Marre vid Närlunda igår så drog vi ut på sjön och åkte båt och ring, var as kul! Sen drog vi hem till Häst och drack kaffe och kollade på film, men sen blev jag hungrig så jag och Marre gick hem till mig och åt och då drog Häst ut till Svinnersta för att greja med sin raggarbil. Så när vi hade ätit gick vi till Svinnersta, men vi hann inte ända fram för Häst kom och hämta oss, men vi var nära :) Då åkte vi och köpte pizza till han och sen satt vi på hans balkong och tog en öl. Aaasbra dag! Kom hem lite över tio iallafall och då kom Linus och Jocke och hämta mig sen sov jag hos Linus och idag fick jag gå upp kvart i sju för han skulle jobba så då skjutsade han hem mig.

Nu har jag precis duschat och nu ska jag äta, sen drar jag och Marre till Harge och steker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0