25 JULI (2)

Jag och Marre gick ut och träffa Eskil förut så satte vi oss vid skolan, då kom Rebecca också :) När vi suttit där ett bra tag så skulle vi gå till sleven för Eskil var hungrig. Men då blev jag också hungrig så då gick vi hem till mig och grilla hamburgare istället, och efter det drack vi kaffe. Sen gick vi och lämna av Eskil hemma hos hans kompisar och jag, Marre och Rebecca satte oss i hamnen, sen gick vi hem till Rebecca och drack kaffe och prata :) Runt tio typ? så gick jag och Marre till ica så hämtade hennes pappa henne där och jag gick och mötte Clara så gick vi en liten sväng. Kom hem vid elva och sen dess har jag och mamma kollat på tv och pratat lite granna. Men nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova, men tror inte det kommer gå. Är inte så trött! Men godnatt iallafalll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0