13 MARS

Igår åkte jag ut till Marre vid halv fem, klockan fem kom Sandra, Peter och Jimmy och hämtade oss. Så åkte vi in till Askersund och fixa lite, sen drog vi till Kumla och var där ett tag. Mattias och Dennis kom till Kumla med traktorn så tog vi sällskap med dom till Katrineholm. Var mest vid mcdonalds och tala med folk sen åkte vi liiiite där. Efter några timmar så drog jag, Marre, Sandra, Peter och Jimmy till Örebro och var på mässan en stund, sen åkte vi hemåt. Åkte genom Rönneshytta sen till gruvan där vi släppte av Sandra och Peter, sen skjutsade vi hem Marre och sen skjutsade han hem mig. Satt och prata lite med mamma sen kom Linus så sov han här.

Idag vaknade jag vid nio, fast sen somnade jag om till ett skööönt! Då gick jag och Linus upp och gjorde mat och kollade tv och nyss åkte han hem :) Idag blir det alldeles lugnt skulle jag tro..


Jag hade iallafall en kul kväll igår!, och här kommer lite bilder :)


haha Peter!

Sandra :)

jag och Marre :)

Marre och Peter :)

jag, Marre och Peter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0