24 MARS (2)

Nyss kommit hem.
Jag och mamma åkte in till Örebro så åt vi först, sen skulle vi gå och köpa löshår. Men då blev det så att dom sydde in det direkt, haha. Men det blev väl bra :) Sen gick vi lite på stan så då handlade jag en tröja, väska och strumpbyxor. Sen åkte vi till Marieberg och handla en blomma som jag ska ge till dom på praktiken imorgon. När vi hade gjort det så åkte vi till Åmmeberg och hälsa på mormor och morfar en sväng och sen Linus :) Nu ska jag och mamma baka chokladrutor som jag också ska bjuda dom på på praktiken ;) Är ju sista dagen jag är där imorgon. Och det har varit kul! Men ska bli mindre kul att komma tillbaka till skolan igen...


Kommentarer
Postat av: ebba

hur mycket kostade det att sy in?:)<3

2011-03-24 @ 21:41:59
URL: http://ebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0