29 MARS (3)

När jag kom till Linus så fick jag göra ett körkorttest, haha. Men orka inte göra klart hela så jag fick aldrig veta hur många rätt jag hade :( Sen så slogdes vi lite bara för att det är kul och sen gick vi ut och sköt luftgevär eller vad det heter på en burk, det gick jätte bra! Sen kollade vi på bigbrother och vid åtta åkte jag och han med hans syster in till stan så handlade dom och sen skjutsade dom hem mig. Jag har alldeles nyss duschat så väntar på att håret ska torka lite sen ska jag gå och lägga mig, behövs. Är jätte trött och har ont i halsen som fan.. Illa!

Imorgon tar iallafall jag och Marre tjugo över åtta bussen till skolan istället för fem över sju, vi behöver det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0