3 MARS

Igår blev det att åka på isen med Linus och Robin. Jag och Linus kom hem till mig vid åtta någon gång sen åkte han hem vid nio, tio, kommer inte riktigt ihåg.

Idag blev det skola. Från tolv till tre skulle min klass och några till klasser vara i aulan och skriva svenska uppsats, men jag blev klar typ kvart i ett så blev halv två bussen hem. Jag, Marre och Eskil gick av på busstorget så gick vi en sväng på sjöängen och sen gick vi till busstorget och drack kaffe ;) Efter det gick jag och Marre till Brittas en sväng och sen hem till mig. Vi åt och kolla bigbrother sen fixa vi lite och sen gick vi ut och gick en sväng och nyss åkte hon hem.
Så nu ska jag sitta här en stund, sen duscha och så sooova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0