20 OKTOBER

När jag kom till skolan idag hade jag inköp- och varuhantering till kvart över tio.
Sen kom en tant och prata med oss om lite allt möjligt, vi fick också hem papper med dom betygen vi har än så länge :) På eftermiddagen skulle vi till tingsrätten, så tog tåget dit vid ett.
Men den rättegången vi skulle gå på blev aldrig av för den misstänkte kom aldrig, och vi hade fått väntat jätte länge innan vi änns fick reda på det.. Då skulle vi skita i allt, men bara för att vi ändå var där så tyckte vi att vi kunde gå och kolla på en annan rättegång, så det gjorde vi. Det handlade om stöld. Det var klart på en halv timme ungefär. Så då fick vi vänta på en buss i 45 minuter.
Det var så tråkigt så det blev roligt, haha!
Var hemma vid halv sex ungefär och då åt jag mat och sen gjorde jag nästan klart psykologin.
Efter det åkte jag och mamma och träna och nyss kom vi hem, så nu ska jag duscha :)

Helg i morgon, för skönt!


Jag är en lång tjej!


Kommentarer
Postat av: m

aldrig att du är ! <3

2011-10-21 @ 07:00:01
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0