25 OKTOBER (3)

Ditt stjärntecken:

Oxe: Jag hånglar med
Lejon: Jag slickar
Jungfru: Jag hade sex med
Fisk: Jag hade en rejäl fajt med
Skorpion: Jag sprang runt naken med
Skytte: Jag knullade med
Vattuman: Jag mördade
Kräfta: Jag knivhögg
Vädur: Jag körde över
Tvilling: Jag misshandlade
Vågen: jag tog ett bett av
Stenbock: Jag kysste


Din första bokstav i ditt namn:


A: Paris Hilton
B: Nicole Richie
C: Lindsay Lohan
D: Min favorit kusin
E: Datorn
F: Michael Jacksson
G: Min mattelärare
H: Min skrivbords lampa
I: Victoria Silverstedth
J: Stevie Wonder
K: Peter Sepien
L: Markoolio
M: Magnus Uggla
N: Ozzy Osbourne
O: kelly Osbourne
P: Peter Jöback
R: Rod Stewart
S: Lil Wayne
T: Bill kaulitz
U: Will Smith
V: Tilde Fröling
W: Stefan Holm



Vad är din tröja för färg:


Gul: För att jag äger världen
Blå: för att jag är så in i helvete sexig
Svart: För att pappa tvingade mig
Vit: För att jag skulle slippa skolan
Grå: För att jag skulle impa på grannen
Rosa: För att jag är en bimbo
Silver: För att det är sånt jag brukar göra
Guld: För att jag slog vad med en kompis
Röd: För att jag tycker sånt är så jävla hett
Grön: För att jag vill bli transvestit när jag är vuxen
Orange:För att jag precis skrattde så jag kissade på mig
Lila:För att jag gillar att prata med mig själv

Jag sprang runt naken med Markoolio för att pappa tvingade mig.


KOPIERA OCH SKRIV DIN "HISTORIA"
roooligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0