4 OKTOBER (3)

Mamma tog ut mitt löshår precis, känns lite tomt ;) haha!

Fick hem det nya håret idag som jag beställde i fredags. Långt som tusan var det.
Får se om jag ska klippa till det lite :) Är nästan samma färg som min egna hårfärg.
Mitt är lite mörkare, men tror inte att det ser dumt ut om jag använder det utan att färga håret faktiskt.
Ska nog färga håret lite, men inte idag. Så får se om jag använder håret imorgon, eller om jag tycker att det ser dumt ut ;) haha. Får testa det lite mer noggrant sen när jag duschat :)
Nu när jag kolla så höll jag ju lixom bara emot mitt egna hår, hehe!

Men är nog bra att jag har clips nu ett tag, för det andra sliter ju mer på håret. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0