17 SEPTEMBER

Igår vid halv sju skjutsade mamma ut mig, Hanna och Camilla till Marre :)

Satt hemma hos henne och tog en drink, sen vid åtta gick vi ner till Linnéa :)

Satt där och drack och hade det trevligt, efter ett tag kom Joel också.

Senare på kvällen så åkte jag, Marre, Hanna, Camilla och Joel först till Askersund och tanka,

sen vidare till Örebro. Blev att vara på mässan och åka runt lite i stan :)

Nån gång åkte vi tillbaka till Askersund och då träffa vi lite folk vid sockerbitarna.

 Runt två-tre kom jag hem och då blev det sängen.

 

Idag har jag bara tagit det lugnt.

Kollat på Dyngkåt och hur helig som helst med Mia Skäringer,

nyss duschade jag så ska snart äta och sen fixa mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0