25 SEPTEMBER (2)

Har precis duschat och nu tänkte jag äta lite,
men först kan jag ju skriva vad jag gjorde igår och lägga upp lite bilder från rallyt :)

Häst hämtade ju upp mig vid nio igår så åkte vi hem till honom,
efter en stund kom Marre, Linnéa och Robert så drack vi kaffe.
Sen drog vi upp till rejmes en sväng och sen åkte vi och kolla på första
och sista rally sträckan. Det var roligt att kolla på!
Även fast det inte kom bilar på en stund ibland, så hade vi kul :)
Det var slut runt fyra trorjag?, då skjutsade dom mig och Marre hem till mig så fixade vi lite.
Sen tog vi Hästs cykel hem till honom och åt pizza med dom andra.
Sen fixa vi iordning oss och så kom Norrland dit också.
Runt elva kom Erik och hämta mig, Marre och Morgan så åkte vi ner till sleven en sväng,
sen körde han oss till Mariedamm, där var det lite folk vid pubsaken (eller vad det är) haha.
Runt två tiden så åkte vi hemåt och då blev det sängen.
Men en jätte härlig dag och kväll!

Så vill jag ha det oftare.
Alltså att man är med sina kompisar på dagen och gör något roligt,
och sen på kvällen festa till det lite tillsammans :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0