3 SEPTEMBER

Börja dricka hos Marre med henne, efter ett tag kom Erik, och sen Joel.
Runt åta nio? så åkte vi in till Askersund hem till Häst där det var lite folk.
Sen hämta Joel Saga och Ronja som kom med bussen från örebro :)
Jag, Joel, Marre, Erik, Saga och Ronja åkte till Åmmeberg en sväng och sen åkte vi till sleven och stodd där.
Sen skulle Joel skujsuta några till vretstorp men jag hade så jävla ont i magen,
så Marre, Jesper och Jonny skjutsade hem mig, så kom hem för en liten stund sen.
Så nu har jag druckit oboy och ätit en macka, och nu ska jag gå och lägga mig,
tråkigt men sant. Hatar att ha ont i magen, men så äre..

Imorgon blir det nog att dricka massor igen med folk, najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0