30 DECEMBER

Imorgon är det sista dagen på året 2012! Då blir det fest med vänner ♥ taggad tjej!
 
bild från förra nyår
 
Helgen har varit bra :) I fredags åkte jag till Marre så kollade vi på snabba cash 2. Sen var vi ute och åkte med lite folk på kvällen. Igår så åkte jag och Mikaela hem till Marre så började vi att dricka lite, sen åkte vi hem till Kim och va där med lite folk. Lite senare åkte jag och Marre till Kårberg, men det va dö trist så då drog vi hemåt.
 
Idag kom jag hem ifrån Kim vid 2tiden. Och sen dess har jag bara legat i sängen och kollat på pretty little liars, är helt fast i den serien nu. Haha! Ska fortsätta kolla nu och sen ska jag väl sova rätt tidigt eftersom jag inte har något vettigare för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0