23 FEBRUARI

Mitt sportlov än så länge!

I måndags gick jag upp klockan nio för att klockan tio träna med Clara :) Hurtigt!
Efter det följde jag med mamma och pappa till Örebro och handla lite skit.
När jag kom hem träffa jag Hanna så gick vi en sväng, och sen hem till mig och kollade på Bigbrother.

I tisdags kom Mikaela hit, vi bakade kladdkaka och kollade på massa klipp på youtube ;)
Senare på kvällen gick vi ner och tränade och efter det solade vi.
När vi gjort det mötte vi upp Hanna och sen gick vi hem till mig och kolla på Bigbrother.

Igår tog jag det lugnt tills klockan blev tre ungefär. Då gick jag hem till Marcus där han och Hanna var så drack vi kaffe.
Efter ett tag gick jag och Hanna hem till henne så åt hon, sen gick vi hem till mig.
Då kom Erik hit så kollade vi på film och efter det Bigbrother :)

Nu ska jag duscha, tjingtjong'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0