15 MARS

Jahapp, då var det nästan slut på den andra praktik veckan.
Nästa vecka är det studiedag på måndag och på fredagen ska klassen till Göteborg så då blir det bara praktik tisdag-torsdag. Och veckan efter är det skola igen, usch!
Men snart påsklov, skönt som tusan.

I veckan då,
Måndags hade jag praktik till halv fyra ungefär. Efter den kom Hanna till mig så kollade vi på film och sen gick hem till Marcus och drack kaffe. Jag kom hem runt nio och efter ett tag kom Linus till mig så kollade vi på bigbrother och sen sov han kvar här.

I tisdags praktisera jag till klockan tre, gick hem, var utelåst... ASKUL! eller inte.
Runt fem kom Marre så gick vi hem till Mattias och drack kaffe och sen gick hon och jag en sväng.

Igår, praktik såklart. Och på kvällen tränade jag med Clara!

Idag slutade jag vid halv fyra och då drog jag och mamma iväg till Marieberg!
Köpte jeans, skor och mascara. Och sen köpte vi ett litet halsband till Eira, eftersom hon har dop på lördag.
 
Har precis kollat på gårdagens avsnitt av bigbrother, så nu säger jag godnatt.



några gamla jävla bilder :)
<- mamma, jag, kusin, farbror.
kusin och jag ->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0