15 JANUARI 2013

 
Ligger i sängen just nu, alldeles sjuk.. Feber, ont i huvudet och förkyld :( Ska slå på en film och sen sova, blir hemma ifrån skolan imorgon.. Så hoppas jag att jag mår bra så jag kan gå på torsdag.
 
I måndags började min måndagspraktik som håller på ända till sommaren, blir nog bra. :)
 
Min helg har varit bra :)
I fredags så drack jag. Började hos Robin med Marre och sen drog hon och jag hem till Robert lite senare. Dit kom Mikaela också. Vi åkte till en trappa en liten sväng och sen åkte vi + massa mera folk hem till Cirre :)
I lördags var jag helt dööö! Men vid 9 på kvällen så åkte jag hem till Marre en sväng och sen så gled hon och jag lite, men var helt dött så blev hem tidigt och sova.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0