3 JANUARI 2013

En vecka kvar på jullovet, suug. Vill inte tillbaka till skolan..
 
Aja vaknade för en liten stund sen, så ska ta mig något att äta sen får vi se vad dagen har att erbjudaaa' Men kan ju skriva lite först ;)
 
Mitt nyår var bra! Åkte hem till Mikaela först så började jag och hon där, sen drog vi hem till Danne där det var lite folk. När han skulle dra därifrån gick några av oss andra hem till Carina och sen hem till Linda. Jag och Mikaela gick därifrån efter ett tag och ner till shell där vi åt lite. Efter de gick vi till hamnen och kollade på raketerna (haha!) och sen så avslutades kvällen på en trappa :) Dagen efter mådde jag sääämst så då blev det bara lugnt framför tvn..
 
Igår tog jag det lugnt på dagen, kollade tv osv. På eftermiddagen hämtade Mikaela upp mig så åkte vi till IKEA och kolla lite. Sen åkte vi till Marieberg och åt och kolla i lite affärer. Vid nio så gick vi på bio, mammas pojkar. Den var as bra haha! Efter det blev det hemåt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0