3 november

I fredags eftermiddag blev det hem till Mika med Becca och fixa lite, sen åkte vi hem till Linnea& Robert och förfesta där det var lite folk, sen drog alla till moatala parken. Var skojs! Igår var jag död typ hela dagen, va så jävla bakis.. Drog iallafall hem till Becca på kvällen och kolla film. Sen kom hon, jag och Linda på att vi skulle klä ut oss och gå en sväng till en trappa upp, så det gjorde vi. Men va inge kul så gick till Becca och åt mat och sen tvärslockna jag..

Idag har jag legat i soffan hela dagen och kollat på Wallander filmer, och nyss sov jag lite med. Ska inte göra nånting resten av dagen heller, kolla olika program på tvn bara.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0