22 april

Nu är påsken över! I söndags åkte jag hem till farmor&farfar och åt påskmat. Efter de drack jag kaffe med Marre och Linus i solen, sen åkte jag hem till mormor en stund. Vid 10 typ gick jag hem till Becca så drack ni några öl och sen va vi nere på puben en sväng.

Igår förmiddag åkte jag och va med Marre, vi drack kaffe o stekte typ. På kvällen var jag hos My på en kopp kaffe, efter de åkte jag hem till Becca på en cigg o lite. Ännu senare sen åkte jag hem till Tomas och kolla på en film :)

Nu ligger jag i sängen, hade ställt klockan på 9 men somnade visst om. Är sååå trött! Börjar min praktik kl 2 idag iaf. Men nu tänkte jag väl försöka ta mig upp och ut i solen en sväng, tror My kommer på fika oxå :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0