6 december

Igår var jag med Emil och hans jobb på julbord, efter de så åkte vi till olearays och sen puben en sväng. 👍🍻 
I fredags efter jobbet skulle jag åkt till Örebro och shoppat men det var ju sån storm så de låg ju träd över vägarna överallt så jag blev kvar hemma. Vi fick även strömavbrott på kvällen och det började inte funka igen förens igår vid 12-13 ungefär, skit jobbigt haha... 

I torsdags efter jobbet var jag hos Amanda då satte hon i löshår på mig, blev kanonbra. 👍 annars den här veckan så har jag bara jobbat.. 

Idag har jag och Emil badat lite i badkaret och sen va vi in och handlade pizza och nu ligger vi i soffan och kollar på greveholm :) Ikväll ska vi bara ta de lugnt och kolla på tv och ladda upp för ännu en veckas jobb. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0